Bonjour,
J'ai quelque soucis avec mon VCUBE, en effet , il semblerait que les settings sautent entre 2 actions, par exemple je fais un setting pour capturer des AVI en MJPEG à 80% , il suffit que je fasse un enable / disable capture et automatiquement le taux de compression repasse à 96%. Pour faire de la capture en chaine je suis presque obligé de quitter et relancer le Vcube entre chaque capture pour être sur de mon coup. Autrement , il en va de même avec le MPEG , je fais mes settings , il suffit que je doive revenir en arrière pour une raison ou une autre et là il saute en MPG sans compter qu'il perd les infos entrées dans le panneau d'export MPEG.
J'ai installé la dernière version en suivant parfaitement les instructions mais rien n'y fait , or je n'avais pas ces problèmes avec la version 1.2 et les patch qui ont suivi.
Que puis-je faire ?
Denis
Vcubes Settings
Forum rules
The Merging Technologies team cannot be held responsible for support queries logged on the public forums. If a support query is logged here and only here, it may not be found and dealt with by the appropriate team.
To ensure that your support issue or bug report is dealt with properly and in good time, please use the link to the tech support request form page on the Merging website.
Make sure to let us know what version you are using when you send your mail. THANKS!
The Merging Technologies team cannot be held responsible for support queries logged on the public forums. If a support query is logged here and only here, it may not be found and dealt with by the appropriate team.
To ensure that your support issue or bug report is dealt with properly and in good time, please use the link to the tech support request form page on the Merging website.
Make sure to let us know what version you are using when you send your mail. THANKS!
-
Hello,
The last VCube version 1.3.0.51 SP1c solves the MJPEG setting issue.
It's currently availble from the support page of the VCube website for registered users.
The MPEG settings behave differently. They are never saved by VCube. But presets can be exported and reloaded from the MPEG dialog window.
Best regards,
Laurent Sevestre
The last VCube version 1.3.0.51 SP1c solves the MJPEG setting issue.
It's currently availble from the support page of the VCube website for registered users.
The MPEG settings behave differently. They are never saved by VCube. But presets can be exported and reloaded from the MPEG dialog window.
Best regards,
Laurent Sevestre